Klientsky portál Môj Wüstenrot
Wüstenrot poisťovňa a Wüstenrot stavebná sporiteľňa spustili do prevádzky nový klientsky portál Môj Wüstenrot, ktorý sprístupní klientom poisťovne aj stavebnej sporiteľne informácie o ich produktoch a vybrané služby.
Bratislava, 12. februára 2018 – V ére digitalizácie je portál pre klientov už nevyhnutnosťou. Klient si
tu nájde všetky potrebné informácie o uzavretých zmluvách, môže využívať doplnkové služby a špeciálne ponuky, ale aj komunikovať online so spoločnosťou. V dnešnej dobe už osobné konzultácie a telefonáty na Call centrum nepostačujú modernej forme komunikácie. Nový klientsky portál Môj Wüstenrot umožní fyzickým osobám – klientom Wüstenrot stavebnej sporiteľne, a.s., a Wüstenrot poisťovne, a.s., odkiaľkoľvek a kedykoľvek online:
- poskytnúť prehľad o vlastných zmluvách (poistných, sporiacich či úverových),
- sledovať platby, vklady a ich históriu,
- aktualizovať vlastné kontaktné údaje a vykonávať niektoré zmeny,
- mať prístup ku korešpondencii a jej prezeranie na jednom mieste,
- nahlasovať poistné udalosti,
- uzatvárať zmluvy (online poistenia i s možnosťou platby Card pay),
- získať medzi prvými informácie o novinkách a špeciálnych ponukách,
- šetriť náklady za doručovanie niektorých písomností.
Môj Wüstenrot je miesto, kde sa klient dozvie všetko, čo potrebuje vedieť o svojich poistných zmluvách, stavebnom sporení a úveroch bez toho, aby musel navštíviť pobočku alebo volať na Call centrum spoločnosti. Cieľom uvedenia klientskeho portálu je zvýšiť spokojnosť klientov, zjednodušiť ich prístup k informáciám o uzavretých zmluvách, ako aj zlepšiť kvalitu, resp. aktuálnosť klientskych dát (tel. kontaktov a e-mail adries). Cieľom portálu je tiež osloviť nových klientov, ktorí uprednostňujú elektronickú komunikáciu. Okrem ďalšieho skvalitnenia a zrýchlenia služieb prinesie Môj Wüstenrot aj možnosť úspory nákladov na poštovné a šetrenie životného prostredia zasielaním časti pošty online, bez nutnosti tlače veľkého množstva papierovej dokumentácie.
„Klientsky portál Môj Wüstenrot bol pomerne dlhodobý projekt, náročný na kooperáciu, spojený s riešením mnohých technických a bezpečnostných nastavení, analýz dostupnosti dát až po vytvorenie prototypu aplikácie a následné testovania. Zámer sa však podaril, Môj Wüstenrot úspešne začal svoju ostrú prevádzku a je plne k dispozícii našim klientom. Sprístupnenie portálu je ďalším napĺňaním stratégie digitalizácie spoločnosti,“ povedal Dr. Klaus Wöhry, člen predstavenstva Wüstenrot poisťovne a Wüstenrot stavebnej sporiteľne.
Spustenie klientskeho portálu Môj Wüstenrot je spojené so súťažou o 10 mobilných telefónov Apple iPhone 8. Stačí, ak si klient do 30. apríla 2018 aktivuje klientsky portál na moj.wuestenrot.sk alebo na www.wuestenrot.sk v záložke Môj Wüstenrot. Používanie klientskeho portálu je nenáročné, intuitívne, s prístupom na heslo, ktoré klient dostane cez SMS po vyplnení a doručení podpísaného registračného formulára/aktivácii služby Môj Wüstenrot.