Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru aj vo finančnom sektore

Pandémia presunula zákazníkov do online priestoru viac, ako firmy na začiatku koronakrízy predpokladali. Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot. V prípade spoločností sa počet online návštevníkov za jeden rok viac ako zdvojnásobil. 

 

„V roku 2020 nám stúpol počet unikátnych návštev webu z 220 000 na pol milióna,“ podotkol Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot. Preto na začiatku minulého roka bolo pre spoločnosti nevyhnutné trend identifikovať a svoju komunikáciu prispôsobiť zmeneným podmienkam na trhu.

„Teda využiť dostupné možnosti a klientov presmerovať do svojho online priestoru. Nie len celkovou zmenou marketingu, ale aj vývojom a redizajnom typických online nástrojov, ako sú napríklad intuitívnejšie produktové kalkulačky,“ pokračuje Bertók. Pričom predpokladá, že nejde o dočasný výkyv. 

Pandémia podľa jeho názoru urýchlila proces postupnej digitalizácie komunikačných kanálov vo viacerých sektoroch. Tomuto trendu plánuje skupina Wüstenrot naďalej prispôsobovať svoje aktivity.

Poisťovňa a stavebná sporiteľňa sa okrem iného zaviazali nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Spoločnosť svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku.


Kontakt pre médiá: Tomáš Ferenčák, e-mail: media@wuestenrot.sk, +421 915 762 406