Najčastejšie otázky

Zelenú kartu k povinnému zmluvnému poisteniu vám môžeme kedykoľvek zaslať priamo na váš e-mail, odkiaľ si ju môžete sami vytlačiť. Stačí, ak o jej zaslanie požiadate na našej webovej stránke Zelená karta k PZP.
Samozrejme, Vašu poistnú zmluvu je možné aktualizovať. Ak máte záujem o zmeny vo vašej aktuálnej poistnej zmluve, kontaktujte, prosím, svojho finančného poradcu alebo sa informujte priamo na jednom z našich kontaktných miest, kde vám radi poradíme a prípadné zmeny hneď nastavíme. Ich zoznam nájdete na Kontaktné miesta | Wüstenrot (wuestenrot.sk).
Pre viac informácií o stave vašej poistnej udalosti kontaktujte, prosím, svojho finančného poradcu alebo naše Call Centrum na 0850 60 60 60.
Pri nahlásení poistnej udalosti postupujte podľa pokynov na našej webovej stránke hlásenia poistných udalostí.
Poistné môžete uhradiť
  • Bezhotovostným bankovým prevodom z účtu platiteľa poistného
  • Poštovým poukazom s číslom účtu v tvare IBAN, ktorý je dostupný na ktorejkoľvek pošte
  • Platbou cez QR kód, ktorý nájdete na doručených dokumentoch určených pre platbu poistného
  • Online cez klientsky portál Môj Wüstenrot použitím platobnej brány
  Pozor dajte na správnu identifikáciu platby. Pri úhrade je dôležité vyplniť variabilný symbol, ktorý je zároveň číslo vašej poistnej zmluvy. účet pre neživotné poistenie: SK68 1100 0000 0026 2884 4101 účet pre kapitálové a rizikové životné poistenie: SK33 1100 0000 0026 2610 6615  účet pre investičné životné poistenie: SK90 1100 0000 0026 2210 6861    S úhradou poistného vám taktiež pomôžu na ktoromkoľvek z našich kontaktných miest.